10 év garancia a GenZ napelemes klímákra!
Ismerd meg a 10 éves garancia feltételeit!
1. A garancia időtartama
A GenZ napelemes klímaberendezésekhez a vásárlás napjától számítva összesen 10 év jótállást biztosítunk az alábbi bontásban:
3 év kötelező jótállás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján – ez a magyar jog szerinti minimum, és a magyarországi hivatalos forgalmazóként mi, a Sunny Mood Kft. természetesen biztosítjuk.
+ 7 év kiterjesztett, önkéntes jótállás, mely kizárólag az alább részletezett feltételek teljesülése esetén érvényes.
2. A garancia jogosultságának feltételei
2.1. Rendszeres, szakszerű karbantartás
A +7 év önkéntes jótállás feltétele, hogy a berendezés rendszeres karbantartása az alábbi módon történjen:
- Naptári félévenként legalább egy alkalommal el kell végezni a készülék karbantartását, és a
- két karbantartás között legalább 2 naptári hónapnak el kell telnie.
2.2. A karbantartás igazolása
A karbantartás elvégzését a vásárlónak hitelt érdemlően igazolnia kell az alábbi módok egyikével:
-
A gyártó által biztosított szervizkönyvben szereplő, szerviz által bejegyzett adatokkal, vagy
-
Számla vagy munkalap másolatával, amely tartalmazza:
-
a karbantartás időpontját,
-
a szolgáltató vagy szakszerviz nevét és elérhetőségét,
-
az elvégzett tevékenységek tételes felsorolását.
-
3. A jótállás terjedelme
A garancia a következőkre terjed ki:
A garancia a következőkre terjed ki:
a készülék főbb alkatrészeinek (kompresszor, vezérlőegység, hőcserélők) működésbeli meghibásodásaira,
gyártási hibákra visszavezethető rendellenességekre.
Egyéb fontos információk
-
A +7 év garancia önkéntes vállalás, nem minősül jogszabályi kötelezettségnek, és kizárólag a feltételek betartása mellett érvényes.
-
A garancia a vásárlás helyéhez kapcsolódik, csak Magyarországon vásárolt és telepített készülékekre vonatkozik.
-
A garancia nem átruházható, kizárólag az eredeti vásárlóra érvényes, kivéve, ha az ingatlan tulajdonosváltása igazoltan történik és a készülék rendeltetésszerű használatban marad.
-
A jótállási időn belül végzett javítások nem hosszabbítják meg a teljes garancia időtartamát.
- A gyártó kínai székhelyű, de a garanciális ügyintézés teljes egészében Magyarországon történik, magyar nyelven, a Sunny Mood Kft. ügyfélszolgálatán keresztül