10 év garancia a GenZ napelemes klímákra!

Ismerd meg a 10 éves garancia feltételeit!

1. A garancia időtartama

A GenZ napelemes klímaberendezésekhez a vásárlás napjától számítva összesen 10 év jótállást biztosítunk az alábbi bontásban:

 

3 év kötelező jótállás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján – ez a magyar jog szerinti minimum, és a magyarországi hivatalos forgalmazóként mi, a Sunny Mood Kft. természetesen biztosítjuk.

 

+ 7 év kiterjesztett, önkéntes jótállás, mely kizárólag az alább részletezett feltételek teljesülése esetén érvényes.

2. A garancia jogosultságának feltételei

2.1. Rendszeres, szakszerű karbantartás

A +7 év önkéntes jótállás feltétele, hogy a berendezés rendszeres karbantartása az alábbi módon történjen:

  • Naptári félévenként legalább egy alkalommal el kell végezni a készülék karbantartását, és a
  • két karbantartás között legalább 2 naptári hónapnak el kell telnie.

2.2. A karbantartás igazolása

A karbantartás elvégzését a vásárlónak hitelt érdemlően igazolnia kell az alábbi módok egyikével:

  • A gyártó által biztosított szervizkönyvben szereplő, szerviz által bejegyzett adatokkal, vagy

  • Számla vagy munkalap másolatával, amely tartalmazza:

    • a karbantartás időpontját,

    • a szolgáltató vagy szakszerviz nevét és elérhetőségét,

    • az elvégzett tevékenységek tételes felsorolását.

3. A jótállás terjedelme

A garancia a következőkre terjed ki:

A garancia a következőkre terjed ki:

  • a készülék főbb alkatrészeinek (kompresszor, vezérlőegység, hőcserélők) működésbeli meghibásodásaira,

  • gyártási hibákra visszavezethető rendellenességekre.

Egyéb fontos információk

  • A +7 év garancia önkéntes vállalás, nem minősül jogszabályi kötelezettségnek, és kizárólag a feltételek betartása mellett érvényes.

  • A garancia a vásárlás helyéhez kapcsolódik, csak Magyarországon vásárolt és telepített készülékekre vonatkozik.

  • A garancia nem átruházható, kizárólag az eredeti vásárlóra érvényes, kivéve, ha az ingatlan tulajdonosváltása igazoltan történik és a készülék rendeltetésszerű használatban marad.

  • A jótállási időn belül végzett javítások nem hosszabbítják meg a teljes garancia időtartamát.

  • A gyártó kínai székhelyű, de a garanciális ügyintézés teljes egészében Magyarországon történik, magyar nyelven, a Sunny Mood Kft. ügyfélszolgálatán keresztül